torstai 30. tammikuuta 2014

Kuka minä olen?

Moikka!
Oon jo tosi pitkään halunnut blogin ja nyt sain sit vihdoin aikaseks toteuttaa sen:) Tosiaan tehtiin tätä Marin kanssa n.4tuntia, että toivottavasti kelpaa.
Eli oon 15vuotias tyttö täältä Siilinjärveltä. Mun harrastuksiin kuuluu laskettelu ja kokkikerhon pitäminen. Tykkään kuunnella musiikkia ja olla kavereiden kanssa. Kotona sekä kotsan tunnilla tykkään leipoa ja kokata.
Tänne blogiin aion kirjoittaa ihan tavallisista arkipäivän jutuista. Kuten kaveri sekä koulujutuista. Toivottavasti edes joku jaksaa tätä lueskella. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että aion kirjoitella tänne useasti, mutta luulen, että käy niin että kirjoittelen vain kun jotain tapahtuu.
Asun siis äitin ja kahden pikkusiskon kanssa kerrostalossa. Muutamme onneksi huhtikuun alussa ja saan luultavasti oman huoneen, äitin kanssa huoneen jakaminen alkaa jo tympiä.

Käytiin viime viikonloppuna Marin kanssa rannassa kuvailemassa
Tuo rantakuva on Menorcalta, jossa kävin pari kesää sitten. Mulla on siis ihan kauhee matkakuume, olin jo pääsemässä kielimatkalle, mutta sitten se jouduttiin perumaan ja nyt en tiiä miten selviin ilman ulkomaanmatkaa. 
Kuvat täällä voi olla aika huono laatuisia, sillä en omista kunnon kameraa ja kuvailen puhelimella, tabletilla tai kavereiden kameralla. Jos joku nyt eksyy tätä lukeemaan nii ois ihana jos saisin palautetta/vinkkejä bloggaamisesta!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti