sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Täällä taas

Moikka! Tää mun bloggaaminen vähä unohtu. Ootin hirveen kauan, että saan tehtyy bloginn ja sitte ku se mulla on nii en muista/jaksa ikinä kirjottaa sinne mitää. Osittain tää johtuu siitä, että mulla ei oo kuvia ikinä ja en haluu tehä postausta ilman kuvii.

Kerron nyt vaikka mun viikonlopusta. Perjantaina oli Marin kanssa illan. Katottiin leffaa ja mässyteltiin herkkuja. Oli tosi kivaa ku ei tarvinnu olla yksi taas perjantaina :) Lauantaina menin illasta oonan kanssa abc:eelle ja sit vaa ajeltiin skootterilla ympäriinsä. Jäinkin oonalle yöks meil oli tosi hauskaa.Tänää ku tulin kotiin löhöilin vaan ja katoin leffaa. Laskiaisen kunniaks piti tietenkin tehä niitä ihania laskiaispulliaa:3 Äsken tilasin vielä Ellokselta itelleni vaatteita:) Jos joku nyt eksyy lukemaan tätä mun blogii nii ois kiva jos laittaisitte postausehdotuksii nii ehkä sitten postailisin useemmin:D

 Keskiviikona meillä oli koulussa liikuntapäivä ja mä olin laskettelemassa

Tämmösiä laadukkaita kuvia tulee minu puhelimellaa :D

2 kommenttia: